Helgen som gått

Bröllopet i lördags var det finaste jag varit på! (jag har i och för sig bara varit på ett innan). Man kan ju inte låta bli att vilja gifta sig, i alla fall lite. Tänk att få vara fin och att folk säger sådär underbara saker om en! Det var Carls kusin Frerdic(K) som gifte sig och idag sticker han och hans Maria till Afrika på safari! Dem ska tälta på savannen! Helt galet, men gud så kul det låter! Jag höll mig för tårar hela bröllopet (trots att jag gråter för det mesta just nu, när jag är ensamn i alla fall) , hade jag börjat så skulle jag nog inte kunna ha slutat. Det är sjukt vad känslig jag har blivit nu när jag är gravid, kan lixom sitta och kolla tv, ex. Våra bästa år på 3:an (som för övrigt är det sämsta som finns) och lipa för att nu kanske Steffano Dimera är tillbaka i serien! eller andra töntiga saker som jag tänker på ex. tänk om Carl blir påkörd på vägen hem! BUHUUUU! Lagom nördig man är!

Det var i alla fall lördagen. Söndagen var suger mysig, Carl fick lite städnoja och fixade iordning alla skåpen i köket och jag fixade planering inför veckan med jobb, skola och andra viktiga saker. Vi bjöd även Carls mormor och morfar från Jönköping på fika (Eva, Carls mamma var också med) och senare kom Lina hit och fotade min mage! Vi ska ha ett lite projekt, hon ska få fota den när bebisen är 20, 25, 30, 35 och ev. 40 fullgångna veckor, ska bli skit kul! Sedan raggade jag lite på Lina som också ska börja plugga här i Borås, att hon mer än gärna fick sova här på veckorna ibland istället för att pendla från Herrljunga! (KOM IHÅG DET NU LINA!) Senare på kvällen unnade vi oss 4kg godis, tre filmer, massor med läsk och chips som avslut på helgen! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0