Tenta, jobb och städ

Jag gör ett försök igen att starta en blogg.
Fan alltså, jag måste säga att det är tråkigt att skriva i något så fult när man kikar runt bland sina favvo-bloggar som är så fina, jag måste ta och fixa i orgning den! men när och hur? Jag är verkligen totalt värdelös på det där med koder och hit och dit, det får helt enkelt bli någon annan son fixar den, haha! 

Nu ska jag i alla fall iväg om ca. 10 min, som rubriken visar...Tenta (omtenta för typ 3dje gången!!!), jobb och sedan hem och städa. Alltså det är inte lätt med skolan när man inte gör det man ska i tid, nu har det gått så långt för min del att  jag kanske inte får söka till min nya kurs...ojdå?! vad händer då? shit alltså jag vill inte ens tänka på det nu. Man får hoppas att tanten på högskolan bestämmer sig snarast och godkänner att jag pluggar vidare!
Jaja, efter tentan ska jag till det mindre stimulerande jobbet på Nelly.com, alltså jag fixar vissa av deras bilder som läggs ut på nätet och efter typ 20st så får man kramp i handen och ont i huvudet annars är det toppen! Jag tjänar en slant + att jag får kika på alla snygga grejer innan alla där ute får det! haha!
Skit samma, nu måste jag faktiskt sticka! Jag kanske skriver en rad ikväll ocskå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0