09:01

Jag skriver blogg istället för att klä på mig, jag ORKAR inte mer nu! Carl snozar 3 timmar innan han ska upp på morgonen, det är jobbigt, jag förlorar så oerhört mycket sömn på det och hela kroppen blir trött! Skolan, eller ja studiegruppen startar om en timma, undrar om jag hinner exakt?! kommer nog komma typ 10 min sent...dåligt av mig men bättre det än att inte komma alls...
Imorgon är det sista dagen i skolan, sista dagen jag behöver vara där! FATTAR NI ELLER!? sedan är det fritt fram till att göra allt jag vill, precis vad jag vill! sova t.ex!

Imorgon är det inte heller bara sista dagen i skolan utan exakt 3 veckor kvar till bebisen ska kolla ut ur magen ocskå! Ja för då kommer hon, haha! jag behöver inte vänta längre än så, möjligen kortare men inte längre!
Jaja, nog skit snackat för nu, jag måste verkligen klä på mig och ev. sminka mig om jag orkar!

Tjoneplong! 

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Vad händer om förlossningen startar innan snittdatum? Akutsnitt då eller? Rätt sent di fick snittdatum tycker jag, dem brukar ju snitta i vecka 38-39. :P

2008-12-16 @ 12:35:11
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0