36 fulla

Tiden går fort nu och ännu snabbare kommer den nog att gå från och med nästa vecka.
Det är bara 4 veckor kvar nu och jag kan ju säga att jag typ vet det i och med det satta datumet!
Hoppashoppas hon inte vänder sig, jag förbereder mig mer och mer på ett snitt.

Idag blir det städ städ och åter städ hemma! Imorgon ska det tvättas och för hoppningsvos så blir jag klar med all bebis tvätt i morgon så det är klart så man kan stoppa undan allt på rätt plats, och framför allt hitta plats!
Bebisens byrå måste målas också men det får Carl i uppdrag att göra, antingen idag eller imorgon!

Skolarbete ska det ocskå hinnas med idag + att jag måste fixa en sista grej med försäkringskassan, tur att jag är "ledig" idag ocskå så jag hinner med allt som ska fixas...hur kan det alltid vara så mycket? Jag vill hellre ligga i soffan, kolla på Oprah och sticka (inte för jag kan sticka mer än halsdukar men ändå)
Just ja! jag måste försöka hinna ner till stan eller Knalleland idag med för att inhandla lite paket till Cornela som fyller år nästa torsdag + de julklappar man har kvar ocskå.

Se där, dagen hann fyllas idag också! Bäst att jag sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0