gladgladGLAD!

En enorm lycka har spridit sig i kroppen idag så det första jag gjorde när jag kom hem var att sova! haha!
Ja, men det andra, nu ska ni får höra, storstädning och tvättning utan gnäll och tjat! Jag gör det för jag själv vill! ååååH! Det är så skönt att idag var den sista skoldagen, för mig i alla fall! Jag är ledig! Jag är typ föräldraledig redan nu och kan sova de sista tre veckorna som är kvar, jag kan gå hemma och fixa iordning sängen till bebisen och vika in alla kläderna, jag kan måla den jävla byrån själv och klä in fotöljen som ska stå i barnrummet! Förstår ni, jag har inga som helst krav, jag är ledig och fri! Det är en sån otroligt härlig känsla!
Jag trodde aldrig att man kunde bli så här glad över att storstäda och göra fint hemma!


städastädastäda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0