Igår, Idag och Senare

Det är hopplöst att ha katt. Hur mycket man än dammsuger så är det sand typ överallt, inte mycket men de få sandkornen som ligger runt om som man trampar på är så störande!
Städningsdagen gick SUPER igår, jag fick städa allt som JAG skulle göra, vilket var: hall, vardagsrum, sovrum och toalett, Carl skulle BARA ta köket men nja det gick la inte riktigt och måla hände inte heller...så det får bli dagens uppgift! Ja, som uräskt har han säkert att vi var i Knalleland och köpte julklappar, men konstigt att jag hann och inte han...?! Äh skit samma, jag måste sluta "sura" och störa mig på småsaker egentligen, men saken är den att jag har tyvärr inget annat att göra, tragiskt va? Som vanligt skapar jag mina egna problem...

Njäääk! Om en timma ungefär kommer en (halvfull från igår) Cornelia och vi ska baka peppearkakor idag +  att jag ska tvätta.

Just ja, igår var vi tyvugna att ta ner vår julgran för Lasse bara rev ner den + att han trodde att det var hans klätterträd och han kunde nog inte riktigt förstår varför vi hade hängt upp bollar till honom så högt upp om han inte fick ta dem...

En annan sak, jag är ju typ kassast i världen på att uppdatera med bilder i bloggen så idag som många andra gånger ska jag göra ett försök att ladda upp!

Plingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0