Spiken

Jo men ärligt! Jag har lite ångest för att jag dem sista inläggen typ trackat Carl för han inte gör det jag vill... Och han ääääär inte så dålig som jag får det att framstå faktiskt, men jag orkar inte sitta här och skriva dem mest puttinuttiga saker som han gör varje dag för då hade alla tyckt att jag är världens nördigaste brud! Det blir lite lättare och roligare att skriva om det som är...dåligt? eller hur man ska säga det, någon måste ju våga göra det också! Eller!? ingen som känner igen sig i min beskriving om min lite för lata pojkvän (egentligen är jag ju ännu latare!)

Här kommer i alla fall lite bilder som jag lovat och äntligen håller!


Att ha en Carl som ska bli kock är bra! Massor med toppenmat och desserter!


BLOOOOOD! eller inte, jag fick koks!


Det finns inga "fina" bilder på mig och Carl
Här har vi i alla fall lyckats fastna på samma bild


Självklart är dem bilderna jag ville lägga in inte med på fickminnet SÅÅÅ! det får komma en annan dag + en ny magen bild.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0