Trist

Tristessen är värre än vanligt, jag tror jag håller på att få platt röv för jag sitter så mycket!
Ingen vill leka med mig, i alla fall inte dem som jag vill leka med som har körkort och kan åka till IKEA. Jag får, kan och orkar inte bära tugnt, annars hade jag burit ner alla våra prylar som ska ner till källaren.
Förresten om det går att ha i vår lägenhet så har vi fått en tvättmaskin! ÅÅÅÅH! tänk om jag hade den nu, då hade jag tvättat minnsan! Kanske ska ge min på disken sen iställt...det är ju inte så jobbigt. Ärligt så känns det som min mage kommer spricka snart, den är så sjukt spänd och jag undrar om den klarar mer nu!? 
Vi måste handla någon dag ocskå (kanske idag?! ) mat så vi har det hemma när vi kommer från BB och bjöjor så bebisen skipper bajsa i sina egna kläder. Vi kanske kan ta det i helgen annars eller nästa måndag... Ärligt! sånt här sitter jag och funderar på och gör till världsstora problem bara för jag inte har något annat att göra.... Jag går och städa i stället fast Carl blir arg då!
Hej DÅ!

  

magen idag (30/12 2008) v. 39 (38+4), carl gosar med lasse och staty-lasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0