lista

Jag är ganska så uttråkad som vi kanske förstår, så jag snor lista från Maddes blogg;

Dagens tillstånd: Trött, ipig och rastlöstlat
Dagens borde: Duscha
Dagens shopping: Ingen alls...än
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens parfym: Svett?
Dagens i-landsprobem: öööh, Den stora köksmaskinen som bara samlar damm...?
Dagens klädsel: "Marinblå dress", haha! mjukisbyxor och ett linne
Dagens planer: äta och fixa frukten
Dagens "vill ha": Bebisen!
Dagens fundering: Finns det ledig tid i tvättstugan?
Dagens behov: Hårtävtt och rakning
Dagens "vill helst slippa": Städa "rotlådan"
Dagens bästa: Carl kom hem med en låda fylld med frukt!
Dagens mat: Renskav och potatismos
Dagens låt: ingen...Lasses låt i så fall, "miiijauu, mrijau, mjoooou!"

När jag ändå håller på med lista så skriver jag upp vår handlarlista;

Pasta (spagetti och penne)
Ris
Nötärs
Grädde
Lök
Blöjor
Kattsand
Creame Fraisch
Fiskbullar
Knäckebröd
Bröd
Pålägg
Ost
Mjölk
Fil
Sylt
Kött
Potatis
Sparris

Listor är kul! jag gör en till, att göra lista (OBS! Innan den 7:de);

Handla, Städa klart, Tvätta, Sortera bland skåpen och vara lite snällare mot Carl idag.

Tjingtjong långklasong!

Kommentarer
Postat av: Madde

när man är uttråkad är listor det bästa, då slipper man tänka själv ;) hihi



hur går det med bebisen och allt nu då? :)

2008-12-30 @ 18:00:29
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0