...

Jag är hemma, inte för att jag är ledig utan för att jag har kass mage! Inatt var jag uppe 5 ggr på toa och från och med jag gått upp har jag varit inne och "gjort" 3 ggr...jag har kass mage som sagt!
Det är säkert barnen på förskolan som smittat mig, åååh! jag vill inte ha magsjuka! jag spyr i och för sig inte men ändå!
Det händer som vanligt inte så mycket i mitt liv, jag gör praktik ute i Sandhult igen och denna gången ska jag vara där i 3 veckor och har redan varit där 1, jag skulle faktiskt vilja vara där till skolan slutade känns trevligare än skolan + att peronalen är toppen och man börjar få ett grepp om alla barnen.

Idag har jag gått 33 fulla veckor, jag är inne i vecka 34! HALLÅ!? jag ska typ ha barn om 7 veckor! Det låter sjukt lite när man säger det, fast säger man Januati till folk, så säger de bara OJ! är det så långt kvar, nja säger jag då jag är beräknad 8 januari, ja men då kan den ju lika gärna komma i december, men då säger jag det hoppas jag inte!
Vem vill ha ett barn som är fördd så sent? inte jag stackarn kommer ju alltid vara ett år efter sina vänner... åååh! bara för jag ska ha otur blir det säkert så!

Bebisen är ganska lugn av sig, seg skulle man nästan säga, bara lixom "buffar" och "ålar" sig där inne, ibland kommer det riktiga kickar men det är mest när jag pratar högt och det är mycket skrik runt om, hickar det är något som händer i magen ofta, stackars liten som ligger där inne och inte får plats och har hicka...uuh!
Jag börjar tröttna lite på det här med magen faktiskt, visst är det mysigt men, det är svårt att röra sig! speciellt nu när foglossningen kickat in som blixtar från klar himmel! Men som sagt jag vill inte ha bebis detta året! I så fall får hon se till att komma ut NU!

Happ, nu ska jag gå och roa mig med att bya sängkläder och damsuga sovrummet och städa toaletten (behövligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0