ÖnskaÖnskaÖnska!

Jag sitter och surfar runt p massor med olika webbsidor med barnkläder och prylar.
Alltså jag har blivit helt galen och vill köpa ALLTALLTALLT! Det finns så mycket snygga bodys och grejer som man inte hittar på vanliga HM och Lindex, lite roligare saker som typ bara går att beställa från nätet, och jag har bestämt mig!
Jag ska beställa några saker, fast ja...jag vet ju inte riktigt vilka än då´rå! Och det jag kommer att beställa är typ säker as onödigt och kommer bli använt 2-3 ggr men vad fan! det är mitt första barn och jag vill ju bara ha det bästa och roligase! Problemer är att det är så dyrt...jag kommer nog att satsa på de lite billigare sakerna och kanske i lite större storlek än 50...den storlekern känns ända helt meningslös!
       
Alltså det finns ju AAAAAASmycket fina saker, egentligen borde man ha 100 barn!

Kommentarer
Postat av: keffanna

Köp 56 och uppåt. Ellicka växte snabbt ut 56 kläder. Och mindre än 56 kunde hon aldrig ha, och hon var ändå ganska liten bebis. ^^

2008-11-19 @ 03:59:09
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Carl

köp allt älskling!

2008-11-19 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0