Upp och Ner

Tjingelitjong!

Idag har det hänt mycket spännande saker i mitt liv...eller inte! haha!
Dagen började med ett besök hos tandläkaren, jag hade två hål i samma tand! Jag visste i och för sig detta, för jag har ring upp dem och sagt att de måste titta på tanden för jag sett med min lilla tandläkarspegel som jag har hemma att det är små bruna prickar på tanden! Men som svar har jag fått " - Men så länge det inte isar" Det isar faktiskt inte nu heller! Om de bara kunde kollat på det när jag bad dem så hade jag inte behövt laga IMORON! usch och fy säger jag för det, har bara NÄSTAN haft ett hål förut och...ja då hade jag ingen bedövning...undrar om det behövs?

Efter detta besök begav jag mig till Sandhult för 4 timmars praktik, och längre än så kunde jag inte stanna för sedan bar det av till BM Ann för vägning och mätning + lyssna på bebisens hjärta.
Idag kände dem hur bebisen ligger också, och jag var STENsäker på att huvudet var neråt för så kändes det förra gången sa hon nämligen och jag har ärligt inte kännt något större rotation innifrån magen men jo visst! bebisen ligger upp och ner eller ja...egenligen inte. Jag ska få göra extra UL nästa gång jag kommer, om 2 veckor för att se hur det "ligger" till då. Har bebisen inte lagt sig rätt...ja, då blir det vändning och sedan får vi se efter det...

Annars har dagen bjudit på lite tvättning och *hosthost* glassätning från min sida, det är SKIT svårt att inte äta sötsaker men jag tycker att jag lyckats mycket bra ändå! Förresten så har jag gjort klart en av mina "rester" i skolan också! det ni!

Nope, nu orkar jag inget mera...ska lägga mig måste upp kl 5 imorgon för jag ska vara på praktiken redan kl 7 i morgonbitti...jag dör av bara tanken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0