Försäkringskassan...jobbar det sniglar där eller?!

Helvete vad jag blir sur och arg och kanske mest ledsen över hur dumma dem är!
När man äntligen får sina blanketter efter 3 veckors försening så oops! vi glömde visst att skicka med den viktigaste blanketten av ALLA! Jävla skrot! jag blir galen alltså!
SÅÅÅÅ! nu måste jag vänta en vecka till innan jag kan få en blankett som jag ska fylla i ang. min inkomst osv. och den ska in och den ska kollas igenom och väntetiden för det är 4 veckor och seeeeen ska de skicka papper till mig så jag vet om jag får lägsta belopp eller inte lägsta belopp....
Och grejen är att jag måste söka föräldrapenning innan novembers slut för att typ vara garanterad att jag ska få pengar från och med januari MEN! jag vet inte nu mycket pengar jag får så jag vet inte hur mycket eller många dagar jag ska söka om!

BAAAAAAAAAAAAJS! jag trodde allt detta var fixat nu när jag fick mina papper och jag bara kunde söka dagarna men icke alltså! Alla säger så olika på det jävla stället, varför kan man inte få en handläggare eller att ens lokala kontor kan sköta det?!

Jobba på smidigheten TACK!

Kommentarer
Postat av: Tee

nemen hej å hå, där hade ju du en blogg också.

Trist med försäkringskassan!!

Giftermål blir dock inte riktigt än, måste finnas en del pengar till det..så det får vänta,men giftermål ska det bli :))

2008-10-29 @ 13:38:54
URL: http://theresesievanen.blogg.se/
Postat av: keffanna

Jag fick mina första pengar från dom när E var 4 månader! Väntar nu igen på pengar som är begärda från 1 Aufusti och framåt, men de lär dröjja. Hatar försäkringskassan!!

2008-10-29 @ 22:03:10
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: agge

Anki..det e bättre att gå till f-kassan,..ta en nummerlapp och be dem hjälpa dig och så lämnar du in den direkt. Smidigast och snabbast. Kram

2008-11-26 @ 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0