Vänner!?

Vem behöver vänner då?
Jo JAG! Som alla säger så händer det något när man bli gravid, folk slutar fråga en om man vill gå ut eller följa med på fest, sedan fortsätter det med att dem inte fråga något alls, till det inte finns någon kommunikation kvar!

Jag är gravid inte handikappad, jag har faktiskt båda mina ben kvar och jag gillar fortfarande att dansa, jag kissar gärna ofta som ni andra fulla folk gör + att dricka alkoholfritt smakar skitgott! Jag vill också träffa människor och säga hej till såna som jag inte träffat på typ 100år!
Men tack så mycket för att ni frågar mig då era as!
Sup och rök ni sönder era skallar och skaffa er dåligtsamvete och klamydia, ÄCKLIGT!


Jag tror jag ska börja efterlysa nya vänner som uppskattar gottsällskap mat och spel, som vill prata om allt, speciellt skit och skvaller om andra. Bara för jag ska ha barn har jag inte världens största behov av att prata trög mage, växtvärk och bebis sparkar, det gör jag faktiskt med min underbara Carl som tyvärr inte heller har någon som hör av sig! Nästa gång jag får lön ska jag köpa hem 3 flaskor sprit och supa Carl full och sedan gå ut och dansa med honom!


Idag är i alla fall Bärry hela 23 veckor, h*n ligger jättehögt upp idag och buffrar/rycker.


Tjing


Kommentarer
Postat av: keffanna

Haha, vilken underbar inställning: "Nästa gång jag får lön ska jag köpa hem 3 flaskor sprit och supa Carl full och sedan gå ut och dansa med honom!" Hha!

Men jag känner igen det. Alla sluta vilja träffa mig när jag var gravid. Så jag spalde wow i 9månader och pratade med mig själv! ;P

2008-09-18 @ 03:44:03
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Amalia

Men svara när man höra av sej dååååå;-P "paret me mobiler som aldrig svarar när man smsar eller ringer".. Jag vill dansa me dej juh! smsade carl om min födelsedag idag! ni kan väl prata om de å höra av er?! Vill inte missa hela magen! kram

2008-09-24 @ 14:02:28
Postat av: amalia

Men svara när man höra av sej dååååå;-P "paret me mobiler som aldrig svarar när man smsar eller ringer".. Jag vill dansa me dej juh! smsade carl om min födelsedag idag! ni kan väl prata om de å höra av er?! Vill inte missa hela magen! kram

2008-09-24 @ 14:03:57
Postat av: Madde

gaaah shit va störande! trodde att ALLA skulle komma rusandes, men det kanske bara är i början och precis när ungen pluppat ut...



hur är det med dig/er? :)

2008-10-06 @ 22:18:24
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0