Virus, skola och göra slut!

JA!
En studentkompis som också skall ha barn bara en vecka efter mig (!!) berättade att hennes barnmorska hade sagt att efter 1 år som småbarnsföräldrar går hälften av paren isär! Det är 50%! JA, alltså hälften av mig och min kompis är vi eller dem...så antigen är vi eller dem ett föräldrapar som lever med deladvårdnad om ett år.
Annars så går livet fint fram, jag tar igen mer och mer i skolan och ligger snart inte efter NÅGOT och Carl har kommit in på sin utbildning han sökt, han ska bli kock! GRATTIS CARL! (ännu mera mat till mig)
Förresten någon som är duktig på datorer, virus och sånna där grejer? Vi har typ fått mega virus på datorn och där av kan jag inte surfa mer än 1 timma innan datorn stängs ner....det är skit tråkigt jag kan inte blogga eller något! Jag som precis har startat min blogg!

Bärry (bebisen) är nu 22 fulla veckor och 3 dagar, vilket innebär att h*n är ungefär 19 cm från huvud till rumpa. Det är GANSKA stort om man börjar mäta andra föremål som är 19 cm, ni måste ju tänka till ett par ben och armar också.
Jävlar var det är tråkigt att man inte har en egen UL-maskin (ultraljud) hemma, fattar ni hur nojig man blir eller, så fort man inte känner att det rör sig eller att det tagit en dag innan den där jätterörelsen kommer i magen tror jag att Bärry typ är död, just nu exempelvis!
Jag har lust att typ skrika HALLÅ BÄRRY! och petapetapetapeta, jag har faktiskt testat att petapetapetapeta men jag får inte någon direkt reaktion, hur hårt får man PETA!?
Se detta är en sak till som gör hela upplevelsen mer tråkig än jag hade hoppats....varför kan inte bara Bärry lära sig att prata där inne och säga typ "- Jag är OKEEEEEEEEIJ mama!"

Näe, nu ska jag ringa sjukvårdsupplysningen för att kolla med dem, jag måste få bort oron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0