Helt slut efter en dag med fullfart!

Vilken dag va! Jag är helt utmattad, eller inte. Jag och Tyra har haft världens slöaste dag i dag. Snacka om soffpotatisar...eller snarare sängpotatisar! I lördags bar Carl in Tv:n i sovummet och där har den stått sedan dess, så jag och Tyra har bara legat i sängen idag och kollat på MTV, repriser och talkshows, det är ju mest jag som tittar då va, Tyra ligger ju bara med och tjötar med mig. Puh! låter ansträngande va??


min sängpotatis!

Som sagt har jag inte fått så mycket gjort, så brukar det vara när Carl åker någonstans och ska vara borta. Jag går in i någon form av koma i 2 dagar och bara vandrar runt i mjukiskläder. Det vettigaste jag gjort idag är att städa kylen, så nu är den nästan tom + att jag packat hälften till Göteborg (och städat bort Lasses bajs då).
Cornelia och pappa har varit här en liten stund också! Det var mycket trevligt att få lite "sälle", Cornelia kommer tillbaka i morgon redan kl 7 på morgonen! Pappa kommer inte komma i morgon, honom vet jag inte när jag får träffa igen, antagligen om typ 4 veckor!

Annars så kommer nog resten av kvällen rulla på med varmchoklad och...något ätbart i ur min tomma kyl, kanske till och med får rota lite i frysen. Önskar så att jag var i Göteborg nu, Carl ringre precis och berättade om ett kakpaket han hittat, kokorna hette typ; chocolate chip cookies..(något mer)..dem var i alla fall ÖVERDRAGNA med choklad ocskå!

Chocolate chip and goodbye!

Kommentarer
Postat av: jessica

www.mjess.blogg.se :)

2009-04-21 @ 08:42:37
URL: http://jessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0