Påskhelgen

Nu var det ett tag sedan sist jag bloggade (igen). Jag glömmer faktiskt av det lite, att uppdatera alltså ...fast jag egentligen vill.
I vilket fall som helst så var det ju nyss påsk som antagligen inte ungått någon. Vi spenderade vår påsk i Stenungsund hos Carls moster och morbror. Sammanlagt var vi 13 personer och en hund (Jag, Carl, Tyra, Eva, Karin, Siri, Iselin, Annika, Krister, Fredrik, Maria, Lennars, Britt och Matilda <----hund). Det bjöds på påskmiddag (såklart!), sill och många tillbehör. Gud så gott det är med påskmat alltså, det är som julmat fast lite sämre,... Det finns nog inget som slår julmaten.
I vilket fall som helst hade vi en mycket trevlig påskhelg med mycket liv och rörelse runt om (även lugn och ro), det är så det ska vara! Det är så härlig att träffa "släkten", jag saknar min egen så oerhört mycket...lite väl långt att åka varje högtid.


måla påskägg
(carl, iselin, karin och siri)

  
bus, bak och mys


solmys med sysslingen iselin


mys med gammelmorfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0