Tyra 3 månader

Tänk att jag glömt berätta att min Tyra blivit 3 månader! Den 7:de april blev hon det.
Shit pommes vad tiden går fort, den verkligen flyger iväg! Min lilla tjej börjar bli mer och mer människa och gör saker som "pratar" massor, vänder sig från rygg till mage, sitter upp med stöd, håller uppe nacken stadigt och "ställer sig upp", + händerna då, dem tuggar och suger hon på hela tiden.
Ja, de saker hon kan nu kunde hon ju till viss del när hon var 2 månader också, men vilken utveckling det blivit, hon är så mycket stadigare på alla plan!
Vi har ju börjar babysim som jag nämnt tidigare! Det är jättekul, mest för Tyra tror jag nog. Hon älskar att bada och hon "simmar" jättebra!

Hon har även varit hos BVC-tanten som stack henne 1 gång i varje ben, den första sprutan gick bra den andra var det lite värre med, men som tur gick det över fort.
Jag var verkligen livrädd för det här med sprutorna...eller ja, mest nervös kanske men som sagt så gick ju den biten bra! För övrigt växer hon nästan som hon ska, ligger liiite under med vikten si så där 200 gram eller liknande, det gjorde i alla fall att BVC-tanten tyckte att jag skulle börja ge henne lite ersättning på kvällen innan läggning....inte så lätt för Tyra vägrar flaskan! hur gör man då? Jag få nog ta och fortsätta prova bara.

 

tyra kikar


simmasimma
(öööh, snygg morsa i badmössa)


tyra tycker det är jättekul

  
mumsa på handen, mammmys och nakenfis

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack! Barnavdelningen på h&m! :)

2009-04-14 @ 12:46:16
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/
Postat av: Lina

Så söt hon är när hon kikar och simmar! Jag vill komma och hälsa på när hon är lite vaken någon dag!

2009-04-14 @ 14:47:02
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Jenny/Blackwinged

Finns inte mkt att göra då dem vägrar flaska, oftast forstätter dem vägra, tyvärr! ;) Testa med pipmugg eller amningskopp

2009-04-14 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0