De senaste dagarna

15 augusti; Jag lär mig att det finns en knapp på fjärrkontrollen som raderar ALLA kanaler, jag får söka efter dem på nytt. Inte så kul halv 7 på morgonen.

16 augusti; Jag får en timma barnledigt, då diskar, städar och duschar jag (och fönar + plattar håret och sminkar mig!) Sedan hämtar jag, Tyra och Eva Carl i Göteborg. Äntligen fick vi träffas efter 2 hela veckor på olika håll!

17 augusti; Jag inser hur mycket jag verkligen saknat Carl. Det är sååå skönt att ha honom hemma! Vi bara myser hela dagen.

18 augusti; Jag gråter lite i smyg när jag kramar Carl på kvällen, han luktar gott.

19 augusti; Jag har en klump i halsen när Carl lämnar lägenheten 06:50, när träffas vi igen? Senare möter jag upp Lina, vi traskar i stan, badar på badhuset och kollar på film. Jag är hemma sent.

Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Känner igen mig där ;P David är också jätte mammig!

2009-08-20 @ 09:28:01
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0