En casting senare

Vad gjorde ni med era söta barn idag? (om ni har några vill säga!!) Själv var jag på casting med Tyra för en film om barnsäkerhet! Det hela gick jättebra och det var mycket odramatiskt, hon fick sitta i en bilstol och...kika in i en kamera medan en man filmade henne lite. Vi får se om de ringer upp och vill att Tyra ska vara med i filmen, hoppashoppas!
Efter filmandet blev det ärenden på stan, äntligen! Jag skulle ju egentligen gjort allt detta i måndags! Banken och 

Länsförsäkringar fick ett besök av mig, Tyra och lillebror. Dem är så tillmötesgående och vänliga på Länsförsäkringar! Jag tycker verkligen att dem är toppen! Vi traskade vidare hem till mina föräldrar där jag och Anton drack upp min mammas fanta vilket inte var så poppis. Blablabla, där emellan hände det massor med onödigt tills jag gick hem till Lina i stan. Vi (mest hon...bara hon) bakade chokladbollar. När bollarna var färdig rullade gick vi till parken och åt upp dem. Gott värre! Där satt vi i det härliga sommarvädret och pratade om allt och inget. Ibland satt vi till och med i tystnad, men det känns inte alls konstigt med Lina som det kan göra med vissa människor.

Ja men just! Hanna och Freja kom förbi en stund också. Äntligen fick jag träffa dem igen! Det var 2 månader sedan sist och då var Freja lika gammal som Tyra är nu! Det är verkligen skitkul att se barn växa! Efter en stunds tjattrande gick Hanna och Freja för att hitta doppresent, en kort stund efter det gick vi också. Innan jag åkte hem besökte vi Åhléns, det slutade med att jag handlade ett fotoalbum för 44:- (som ska bli fullproppat med Tyra bilder). Väl hemma plockade min pappa upp oss och vi åkte och handlade.

Ja som ni förstår har jag inte haft en lugn stund på HELA dagen. Eller jo, det skulle väl...nej! Det har jag inte, men snart minnsan så ska jag lägga mig! Ensam i min stora säng...blä! Nu borde nog Carl komma hem tycker jag!

God Natt!




Hade ingen kamera idag heller, men på Linas dator hittade jag massor med gamla bilder på Tyra, här är hon nog precis 5 månader,  Min lilla toker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! såg att du hade skrivit till mig på msn..harri satt vid datan så ja kunde inte svara..men när kan du nästa vecka? tindra går ju på dagis tis-tors så vi kanske kan ta det då? så blir det bara småbarnsträff=)

2009-08-06 @ 09:06:30
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0