En mamma och en dotter

Det är måndag och klockan är ca kvart i 8, Tyra har käkat sin frukost och jag har hunnit städa undan det mesta stöket i lägenheten sen igår. Det är bara disken kvar. Vad har mer hunnit hända denna morgon? Jo, Carl har flyttat. Idag åkte han till Norge där han nu ska bo och jobba tills vi blivit av med vår lägenhet här i Borås och fått en annan i Oslo. Ensamt är bara förnamnet på vad det är (redan) och kommer att bli. Jag har ju såklart Tyra meeen, gensvar ifrån henne är mest pip, bubbel, gaga och massa annan "gojja". Vi får försöka fylla upp våra dagar med massor att göra så tiden går fort tills Carl kommer hem och hälsar på.

Som idag, Vi ska fixa i ordning oss. Sedan ska vi försöka ta oss till stan och göra massor med ärenden om vädret tillåter vill säga. Jag är nämligen inte tjejen som går ute i spöregn, Nej tack!

Nej nu ska jag gå och byta Tyras 3:dje bajsblöja för idag (redan!!) Så får vi se sen. Inget öppnar ju förens kl: 10 ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0