En solig dag i parken

I fredags träffade vi Lina igen. Vi fikade i parken ingen. Vi pratade massor igen. Det var roligt igen. Det är så kul att Lina flyttat in till stan, nu kan man träffas mycket oftare och nu HAR man framför allt någon att träffa, alla andra bara flyttar eller jobbar. Men Lina gör ingenting, än i alla fall. Snart börjar ju hennes plugg...då "försvinner" hon också.



Vi hade det i alla fall jättehärligt i stadens park där vi satt i ett par timmar och käkade körsbär. Tyra åt mest gräs, eller hon försökte i alla fall. Jag har försökt att få henne till att gilla majskrokar som visst ska vara så poppis hos barn. Tyra  tycker nog mest att dem smakar...inget, hon tror att det är leksaker...tråkiga leksaker också för dem försvinner ju när man stoppar dem i munnen!

 

När vi skildes åt gick jag och Tyra till affären. Där inhandlade vi diskmedel WIIHOO vad roligt..höhö! Sedan traskade vi hem! Väl hemma hann vi käka lite sedan gick vi ut igen. Då träffade vi Anne. Vi knallade runt i stan lite innan vi bestämde att jag och Tyra skulle spendera natten där. Ska man sova över och ha tjej kväll så måste man ha mys att äta. Vi gick till äffären igen för att handla. Det blev naturgodis, mineralvatten och en mozzarellapizza. Vi gottade oss ända till klockan 24 sedan däckade jag i typ världens skönaste säng. Även fast man ligger i världens skönaste säng...betyder inte det att man sover gott.... Min tjej vaknar numera 1 gång i timman...BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0