En, två, tre och fyra...

Jag skulle kunna forsätta att räkna. Idag åt jag godis! JÄVLAR vad jag inte skulle ha gjort det jag som har varit så diktig och nu vill jag bara ha mer!

Jag tror jag tar 1 till, kanske 2 eller möjligen 3, äh varför inte 4?


googel.com

Förresten kan jag tillägga att vara utan Carl och våra matvanor eller rättare sagt hela vår livsstil har gett resultat! Vet inte vad jag minskat i kilon (vilket är skit samma) men midjemåttet har minskat! Jag kan utan problem knäppa mina gamla byxor nu, dem sitter inte en THIGT längre! Det är bara tt fortsätta att gå överallt och göra magövningar! Jag får väl göra ännu fler imorgon och gå en exta runda för godiset jag åt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0