Hittat något kul på sista tiden?

Förresten, idag när jag och Tyra satt och borsta tänderna passade jag på att kolla bakom vårt element i badrummet, fråga mig inte varför, jag kanske letade efter damm. Men spana in vad jag såg hänga på elementets hänge, ett armband! Konstigt! Undrar om det finns mer saker bakom elementen här. En gång hittade vi en gammal snusdosa med massor av torkade snus, en annan gång hittade vi ett vykort på kungabarnen...konstiga saker!


Jag kanske borde hänga tillbaka det så att någon annan hittar det nån gång?

Kommentarer
Postat av: Karin

Skoj. Vi hittade en student bild i a4 format i en bil en gång, la tillbaka det. haha

2009-08-09 @ 22:35:11
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0