Med bebis

Med barn, som med Tyra alltså. Det var trevligt att avnjuta 2 öl på stan. Det var också mycket trevligt att göra sig fin och hinna måla båda händernas naglar! Jag gjorde kanske iordning mig lite för mycket, men äh! det gör inget, lite extra snygg måste man få vara nån gång ibland. Det var ju i och för sig tur att jag skippade klackisarna (klackskorna), då hade jag helt klart blivit för mycket i mitt sällskap och bland allt annat folk som också var där. Och folket som var där sen, 18-åringar! Så små känndes dem som! 18 år! Hej och hallå typ ba lixom! Nej, jag ska inte vara sån. Jag vet hur kul det var att vara 18 år och gå på krogen, speciellt om det var billigt vilket det var ikväll.

Äh, i vilket fall som helst var det härligt att vara i från Tyra en liten stund, men inte lika skönt som det är annars, när Carl har henne. Nu när jag "fick tillbaka" henne var det exta ååååh över det hela. Antagligen för att hon verkligen är mitt allt (alltalltallt) nu när Carl är borta. Nu sover mitt allt och snart ska jag sova också. Jag måste bara hålla mig uppe till 23:15, då ska jag ringa Carl. Han slutar jobba vi den tiden. Undrar om jag orkar, Tyra sover så konstigt och dåligt på nätterna nu, så egentligen behöver jag ta tillfället till att sova.

Jag försöker nog i alla fall...en stund till.

 
haha, seriös jag är då.. =P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon var tidig :D Ja, åldersgränsen går vid 23 men jag tycker man är ung mamma så länge som man känner sig ung :) Såg nu att du bor i borås. Jag med! Ha en bra dag! :D

2009-08-12 @ 08:53:06
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Tee

snygg outfit :)

Ja jag jobbar i sommar, hurså?!

Ja visst har Leia växt, precis som din Tyra har gjort. De är ju nästan lika gamla ;)

2009-08-12 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0