Tyrauppdatering

Något jag är dålig på är att ha kameran i beredskap när det väl gäller, ja när det gäller Tyra framför allt! Hon gör så mycket kul och knäppa saker, miner, ljud och rörelser, men aldrig lyckas jag fånga det jag VILL på bild. Här kommer det lite "misslyckade" bilder på Tyra när hon grejar med olika saker.

Sköldpaddsbebis

1. Tyra är så söt i mössa, men kanske inte så här? 2. Det gulliga vinket blev till näspet


1. Hej mig själv, Tyra log och skrattade massor, men självklar missade jag det! 2. Tjejen poserade så gulligt i fluffet, i samma stund som kameran kom fram så försvann Tyra.

Som ni ser! Många söta men inte riktigt bra bilder, är det mamman som är seg eller är det bebisen som är för snabb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0