Godmorgon

Som sagt, jag är inte tjejen som går i spöregn, så igår blev vi mest innesittandes. Tills min pappa och kom plockade och upp oss. Vi åkte och handlade blöjor och frukt åt Tyra sedan hem till dem (mina föräldrar) och käkade. Min pappa insisterade på att jag skulle med hem till dem en stund så jag kunde få vara lite Tyra fri och äta ifred i alla fall en gång denna veckan. Så inte nog med att jag fick lite "barnvakt" så fick jag även dog mat. Det var helt klart värt det att åka med! När vi åkte hem igen så passade jag på att fråga om Anton ville sova över, det ville han! Så när Tyra somnat för natten visade han mig hur hans PSP funkar och jag testade att spela BUZZ, som för övrigt var skitkul!! Sedan kikade vi på film, Änglar och Demoner och halva Madagaskar 2, sedan somnade jag. Så i natt har jag varit i Rom och jagat galna katoliker! haha, spännande!

Idag ska jag och Tyra knalla ner till stan (vi gör ett nytt försök) för att göra ärenden och sedan ska vi träffa Lina en liten stund. Mer än då vet jag inte än. Jag ska försöka klämma in en dusch och en liten sov för mig också, Tyra sov så oroligt i natt. Hon vaknade vid 4 och kröp runt i sängen, gnällde som en katt och bubblade.... just ja, kolla klart Madagaskar 2 med. Just ja (IGEN!), jag ska ev. träffa Hanna och Freja också. Det är hela 2 månader (nästan 3!!) sedan sist!

Näe nu ska jag ge Tyra en flaska välling och lägga henne igen, hon behöver en sov timme till (jag med).

Kommentarer
Postat av: Karin

Nice dröm alltså! :)



Bra, Märta kan ha vissa stl. 50 men också vissa 62 så det är så knepigt! Men skall till Gekås inför höst och vinter, där kan man fynda. För en bra vinteroverall för 100kr är inte mycket! :P

2009-08-04 @ 08:56:52
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Anonym

tjoho anki!

fan vi får ta en dejt nån dag om du har lust? vad sägs om nästa vecka?? kram

2009-08-04 @ 10:19:09
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0