Vi myser

 

Jag och Tyra har gjort noll och ingenting idag (nästan i alla fall). Sedan vi vaknade har vi bara lekt, städat och myst. Det har varit underbart. Efter förra veckans hets hit och dit till 200 olika personer och platser varje dag så var detta mer välkommet + att väderat sugit största delen av dagen också! Det tråkiga med att vara hemma är att det inte händer så mycket, så man har egentligen inget att berätta...

JO! Nu vet jag! I dagens BT (Borås Tidning) stod det massor av annonser på folk som söker 3:or. Så jag ringde upp! Dock har ju alla så konstiga krav. Men en tjej nappade på att komma och kolla. Hon verkade kanske inte så impad, hon ville gärna ha ballkong men det har ju inte vi, "tyvääääärr". Vi bor ju för fan på en omrenoverad vind! "JA! vi slår ut taket" tänker nog hyresvärden och höjer hyran med minst 1000 kr. Nej knappast! Men ärligt vilka krav folk har då! Ena tjejen jag ringe ville ha en 3:a, men den skulle vara större än denna (vår är 79 kvm) och vara billigare än denna (5093 krOCH till råga på allt skulle den ligga nära stan. Lycka till med det pucko! Jaja, tjejen som var här idag skulle ringa i början på nästa vecka oavsett, så vi får väl se! Jag vill verkligen bli av med den tidigare än sista oktober när vårt hyreskontrakt går ut.

Sen då? Nej inte mycket mer. Vi promenixade lite med tvillingarna,och det var jätteskönt. Kvällen blev ju plötsligt toppen och man skulle ha kunnat vara ute hur länge som helst! Men Tyra ville hem och så fick det bli! Nu sover hon gott och jag ska snart också lägga mig. Men som kvällen innan väntar jag uppe till 23:15 för då ska jag ringa Carl. Sen ska jag lägga mig, jag behöver verkligen all sömn jag kan få, för i morgon har vi det fullt upp! Det blir filmning för Tyra i morgon förstår ni, och första scenen är redan kl 9. Undrar hur tidigt vi måste åka hemifårn egentligen? Ingen slö morgon i sängen för mig imorgon i alla fall! PUH! Lika bra att börja ladda redan nu!

Puss!

 

Kommentarer
Postat av: Annie

Lycka till med filminspelningen! :)

2009-08-12 @ 22:37:37
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Jenny

va duktig hon är den lilla fisen!!! lycka till imorgon (;

2009-08-12 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0