11 månader

Igår den 7 december blev Tyrisen 11 månader, nu är det bara 1 månad kvar tills hennes 1 års dag! 1 månad! Det är vekligen ingenting, inte i dessa jultider i alla fall med massor av stress och flängande så kommer tiden bara att rusa förbi!

Vad gör en nästan 1 åring då? JO, hon gör allt hon kunnat tidigare och lite till. 

Tex. så säger hon Vovve, Boll, Bok, Mijau, Klappa osv. Hon klappar även händerna när man säger klappa, eller så klappar hon händerna själv och säger klappa. Hon vet att klappa han vara att klappa djur också och hon har precis klärt sig att "klappa fiiint", då stryker man. Pussa är också något hon börjat med det sista, ett tag var det bara puss ljud och pussmunnar ut i luften, men nu får även jag en och annan puss. Hon vill gärna att jag ska pussa hennes saker.

Tyra vet hur man använder hårborsten också, ibland (när jag inte har allt för tovigt hår) får hon borsta mig.

Ja, Tyra hon kan massor med saker alltså! Mycket mer än det som står här, jag vill ju inte skriva för mycket om min duktiga dotter...ni kommer få sånna komplex då, haha! (ja, ni som läser och har barn)


världens bästa Tyra älskar min borste och julkalendern, den norska!


Kommentarer
Postat av: Jenni

asså anki, hon måste vara de sötaste som finns! :D

2009-12-10 @ 13:57:53
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Karin

Hoppas inte! Jag gick jävligt sent alltså,

hoppas hon med gör ..



Nu är hon snäll och lugn och full med morfin! <3

2009-12-11 @ 17:19:03
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0