All i want for christmas is you


I ett par dagar (snarare i en vecka) har vi fått låna en kamera, en Nikon D80. Jag älskar verkligen den, och snart måste i lämna tillbaka den igen! Buhu! Jag önskar verkligen att jag hade ett jobb, eller att Carl fick dubbelt så mycket i lön som han får nu så vi hade råd att köpa en! Jag har faktiskt till och med funderat på om jag ska köpa en på avbetalning bara för att jag så gärna vill ha en RIKTIG och BRA kamera och inte min lilla kompaktsystem jag har nu! Och jag är veeerkligen imot avbetalning ska ni veta! Det blir sånn skillnad i bilderna med en systemkamera, jag VILL ha!

Här är några av bilderna som blivit fotade under låne tiden, se skillnaden på de bilderna jag brukar lägga upp och dessa! Här har jag inte ens ändrat ljus el. färger som jag alltid måste göra med min kompaktkamera! Så mycker bättre bilder!





 


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Åh jag vill också ha en DYR & BRA kamera, inte en kass för runt 1000 kr som jag har nu :/

2009-12-15 @ 10:10:32
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0