Borta bra men hemma bäst

Borta bra men hemme bäst, ja så är det vekligen! Jag älskar att vara hemma och jag tror att Tyra älskar att vara hemma också. Att vara borta är så påfrestande för oss båda, rutiner som går i kras, nya saker överallt som ska pillas på fast man inte får och trötta/griniga tjejer nästan varje dag. Vi är i och för sig lite griniga fortfarande, jag har ingen given anledning förutom att jag vill ha massor med dyra saker. Däremot har Tyra en god anledning, hon håller på att få 2 tänder i underkäken! Så snart har hon 8 st!

Men som sagt, det är sååå skönt att vara hemma. Vi föll in i våra rutiner fort som ögat! Tyra somnar i sin säng vid halv 7-7 och sover hela natten och vaknar lika tidigt som vanligt. Både hon och jag vaknar helt utvilade (hon i alla fall, jag skulle gärna sova 50 timmar till) vilket vi inte gör när vi sover tillsammans, som när vi är iväg. Då vaknar vi typ 40 tusen ggr per natt och väcker varandra hela tiden.

Tyras matrutiner är som dem ska igen också, äntligen kan hon finna ro till att äta ordentligt i sin egna barnstol på sin egna plats. Hon har inte massor med saker som inte får röras, för dem har vi plockat bort. Ja, det är skönt, underbart att vara hemma! Och inte nog med allt detta bariga så är ju Carl här också! Det är ett stort + !! 

 
Tyra gör framsteg hela tiden! här plockar hon i klossarna i burken! Snart kanske vi kan sätta på "mönsterlocket" också.

Nu är väl alla julklappar önskade och jag ångrar att vi (Tyra) inte önskat oss en sån här från designtorget. Tänk så snart (speceillt för oss som flänger runt endel) en barnstol du kan ta med ÖVERALLT, bara att slänga upp på närmsta stol, smarta grejer!!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Jolies jacka är köpt på Kapp Ahl =)

2009-12-02 @ 22:40:40
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0