Mammahåret

När jag började, slutade eller jag vet faktiskt inte! Men att bli mamma och att amma + allt det där har i alla fall gjort, eller snarare gjorde så att jag tappade mycket hår! Stora hårtussar föll av när jag tvättade håret och för varje gång jag borstade det, blev bara håret tunnare och tunnare! Jag är en tjej som annars haft VÄLDIGT tjockt hår men nu har jag verkligen tunt hår, eller nästan i alla fall! För det är påväg tillbaka, mitt hår! Över hela skallen växer det nytt hår och nu är det ca 3 cm (??) långt! Det känns redan tjockare, och helt underbart! Nu ska det bara "växa ikapp" det andra håret så det slipper se ut som jag tex. har två luggar! 

(undrar om det är därför håret runt huvudet kallas babyhår??)


yeeey får hår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0