Pixi = bäst!

Tyra har ÄNTLIGEN (nästan) slutat äta på böcker så nu kan man sitta med henne en liten stund och läsa utan att hon hysteriskt försöker stoppa boken i munnen, eller riva sönder den! Men hon vill gärna hålla och gå iväg med böckerna själv vilket hon inte får...i alla fall inte de fina och stor böckerna, därför är Pixiböcker bäst!

Min mamma har sparat alla, eller i alla fall hälften av alla mina pixisar sedan jag var liten och dem är verkligen perfekta för Tyra nu! Så med omsorg (faktiskt) letade och letade jag i havet av pixis tills jag hitta den perfekta pixiboken till henne, en med VOVVE! Hon blev överlycklig när hon fick den och går gärna runt med den hemma och pussar och klappar vovven i bocken, gulligt!

Just den vovve boken måste varit min favvo när jag var liten också för boken är visst "tillägnad" till mina äldsta vänner Anne och Jenni (eller så hade jag bara slut på papper). I boken hittade jag i alla fall något som måste vara mina första skrivna ord, lite kul faktiskt!

 


det är bra att kunna skriva sina bästisars namn!


Kommentarer
Postat av: Jenni

love you, <3

2009-12-18 @ 12:16:45
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0