Planerar för Tyras rum

Jag har verkligen inget att göra. TV är inget för mig, inte längre i alla fall...öh, inte kvälls tv i alla fall, haha! Så istället sitter jag och slösurfar med tanken inställd på Tyras rum! Det är faktiskt roligt, jag, JAG ENSAM har rätten att göra iordning i Tyras rum! Det är det enda rummet i lägenheten som jag typ bestämmer över helt och hållet, så därför är det så svårt att bestämma och veta hur man vill ha det. Speciellt med tanke på att vi kanske inte bor i denna lägenheten mer än ett år, så man vill ju inte gör allt för mycket heller.

Men i vilket fall så har jag hittat ett par saker som Tyrisen bara MÅSTE ha, och som hon SKA få!




Söta och bra saker eller vad? Kaninlampan är bara ett måste, den har varit bestämd sedan länge, byrån med lådorna tror jag kommer vara sjukbra att proppa gosedjur och andra leksaker i och vem vet någon låda med ytterkläder också kanske? kanelbullemattan då?! åååh, det är ju så himla underbar, den ska jag och Carl minnsan köpa till skruttan också! Och sist men inte minst en Wheelybug ska hon också få, i 1 års present är det tänkt.

Sen så finns det ju typ en miljon andra saker man både vill och behöver köpa till henne...man det känns ganska oviktigt just nu!

Så alla med feta plånböcker som vill tex. ge Tyra något kan ju köpa något av detta men inte musen!


Kommentarer
Postat av: teddina

gahh, fan vad söta grejer :D



var kan man köpa kaninlampan? DO WANT!

2009-12-12 @ 07:18:02
URL: http://worldofteddi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0