Vart är min tacosås?

Idag är det fredag, starten på helgen och jag är ensam...och hungrig! Carl jobbar hela helgen vilket är riktigt trist nu när han varit ledig så mycket. Man är van vid att ha någon hemma, alltså någon som är vaken, Tyra sover ju från klockan 18:15!

Åter till mitt hungerproblem, hur ska jag lösa det då? ÄTA kanske? Detta har vi hemma; äckligt bröd och gott pålägg, saker i frysen och ingen mikro, en näve med trasiga chips och 3 segemenn, linser och kål. Någon som tycker det låter som en kul fredgasbuffe? Inte jag i alla fall. Helst av allt skulle jag vilja ha tacosås, HET tacosås! Och köttfärs, Evas köttfärs. Tänk om Eva bodde närmare och kom hem till mig stekte lite köttfärs och hade med sig tacosås. Det hade varit perfekt! Men Eva, faktiskt alla som hade gjort en sån sak bor alldeles för långt bort just nu så jag får nöja mig med det jag har hemma, alltså äckelpäckel!

Undrar hur man gör tacosås? (googlar recept) Jaha, det var hur lätt som helst! Och vi har allt hemma...utan krossadetomater! Fan också! Jag äter upp pålägget då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0