BVC och kläder

BLÄ! det är jobbigt att gå upp tidigt tycker jag...Tyra verkar tycka att det är helt okej hon sitter och hickar, kikar och viftar i sin babysitter. Idag ska vi till BVC, om ca 30 min ska vi gå och på den tiden ska jag hinna sminka mig, käka frukost och ta på mig kläder, så var för sitter jag här?!
Tyra är redan påklädd, idag blev det rött och vitt. Hon är i någon mellan storlek nu, eller ja, det beror lite på vart man köpt sina kläder har jag märkt. Sina strl. 50 kläder har hon växt ur nu...på längenden i alla fall speciellt på benen, tjejen har långa ben eller korta armar...jag satsar på långa ben haha! 56 är för stort i alla fall de kläder jag köpt på Kapphal, Lindex kläderna passar fint och dem jag köp på Ullared. Men kläderna av märket Pippi i strl. 56 börjar bli alldeles för små dem också! Helt sjuk att det kan skilja så mycket i storlekar på bebiskläder...
Jag mår nog ta och rensa ur hennes lilla byrå idag så jag vet vad hon har att använda, man kanske får köpa lite nytt till och med när alla de små storlekarna försvinner.
Ja men det också! Kläder man fått/fått låna är försmp i storlek 56, kan det vara så att de krympt i tvätten?! skumma grejer.
Lite shoppiiiing till Tyra får det bli när mammapengen kommer igen.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0