Grattis Carl!

Tänk att för snart 3 år sedan kom jag hem till min lägenhet som var "full med fulla" och blev mött av min dåvarande sambo som sa att den rakade killen i koftan var paxad av henne!
Okej sa jag och det ända jag gjorde då var att starta en konversation med honom som jag sedan lät min sambo ta över, men HA! där fick hon, jag nallade honom allt sedan några månader efter!
Jag vet att man egentligen inte får sno varandras killar även om det inte är något mellan dem eller så, men jag är antagligen inte den bästa vännen i världen och går emot tjejreglerna och tur är la det! För nu har jag honom (och bebis), min spik som fyllde 26 år igår!
GrattisGrattisGrattis!


vilken lovestory va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0