Känslor för tyg

Kläder, det är ett måste i livet, annars går man naken. Jag har nog egentligen för mycket kläder, speciellt kläder jag inte använder för dem är "såååå förra året" eller till och med så förraförraförraförraförra året!
Vad ska jag göra av alla mina kläder? Dem kanske kommer till användning igen...någon gång? Som den där stickade svart/vit randiga tröjan som jag köpte på HM för 4 får sedan, jag har använt den kanske 5 gånger på 4 år och den hänger fortfarande kvar i garderoben, jag kanske behöver den nu till våren när man kan gå utan jacka eller kanske till hösten när man egentligen behöver jacka fast det räcker med en tjocktröja...Det är mitt tankesätt mer eller mindre med alla mina kläder förutom underkläder.
Varför är det så svårt att slita sig ifårn sina kläder!? Egentligen borde jag ta en jätte rensning idag bara för ATT! Testa allt och se vad som sitter riktigt dåligt och inte passar och ge bort det till typ vitryssland, JA! så får det bli. I will do it!
(fast...jag sparar nog lite ändå, tänk om jag kan ha det snart igen!)

Kommentarer
Postat av: sussi

du skriver att kläder är ett måste här i livet. jag tycker att böcker är ett måste här i livet....

2009-02-17 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0