3 dagar

3 dagar kvar och ångest! DEM SKA SKÄRA I MIG! Förstår ni, mina muskler och fett och allt på magen ska liksom skäras upp! Igår grät jag för jag faktiskt inser att jag inte tänkt knappt något på det och att det är ganska så snart. Som sagt 3 dagar och halva denna dagen är nästan gången redan, min tvättid (jag tog en idag ocskå) börjar om 2 timmar och tills dess är mitt mål att jag ska ha diskar och färgart håret, sedan hade jag tänkt att packa BB-väskan, jag gjorde aldrig det igår för tiden bara försvann! Det gick så fort, plötsligt ringde tvillinigarna och klockan var halv 6 och dem kom och hämtade mig! 
Vi hade mycket trevligt, i och för sig tycker jag allt som inte händer i lägenheten är skitkul! Men visst var det mysigt, vi åkte och handlade, käkade mat och massor med godis medan TV:n och Vuxna människor stod på. Vid 10 tiden blev jag hemskjutsad (det också! jag blev körd, mycket lyxigt! buss är inte något som lockar så fruktansvärt) och möttes av en trött Carl som väntat uppe för min skull. En sak som slog mig var att nästa gång jag är hemma hos tvillingarna eller ens träffar dem har jag med mig en bebis! Konstigt!
Åter igen till Carl. Han är på IKEA och får spendera julklappspresentkort på smågrejs. Jag får som sagt inte hänga på, för jag föder vart jag än åker....nej åh! vad bitter och sur jag låter men det är så kul att åka dit och köpa massor med smågrejs tycker jag.
Får la sätta igång med diskandet och färgningen, behöver nog sortera bland alla miljoner papper vi har ocskå.

 
Mys i sängen!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Det kommer gå jättebra! Jag vet hur det är att vänta de där sista dagarna... Man vill bara ha ut den där lilla knodden, fast sen när den väl är ute så undrar man vart hela graviditeten tog vägen? Men du har planerat kejsarsnitt? Det kommer gå super! Önskar er all lycka till!



Ja, jag tror det kommer funka bra ör Estridh ändå, fast det blir många timmar på förskolan. Men ja, man får det att låta som om det vore ett helvete på förskolan, men så är det ju inte alss (: Hon trivs hur bra som helst där, har superduktiga frökar som lär henne massor. Det är nyttigt för henne att vara där, det är en väldigt bra möjlighet också att träffa kompisar och leka, åka på utflykter och greja. Men ja, det är klart man saknar henne när hon inte är hemma (:

2009-01-04 @ 14:42:40
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Postat av: Sara

Inte länge kvar nu!! Så kul!



Jo men bongo är ett uteställe...ingen persson:P

2009-01-04 @ 16:05:35
URL: http://monch.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0