4 dagar

YEY! jag har börjar tvätta! Nu blir de sista bebiskläderna rena och mjuka! Sen är allt fixat och klart! BB-väskan ska packas (om...) med fina kläder vi kan ta hem bebisen i, när vi väl ska hem...undrar hur länge jag måste och får ligga kvar!?.
Det är bara 4 dagar kvar idag, 3 långa + denna som antagligen kommer att gå fort. Jag har i och för sig köpt hårfärg så det ska fixas en dag, blir nog i morgon när jag är ensam hemma. Tänk! dagarna blir ändå ganska så fyllda med saker att göra. Cornelia kommer också någon dag ev. måndag...och på tisdag är sista dagen hemma.

Jäklar vad det händer grejer idag, tvättning till halv 6 sedan ska jag iväg till tvillingarna och mysa, film och käk! det ska bli skitkul att umgås lite med några och få tiden att gå på ett trevligt sätt.
Igår umgicks vi ju också, eller det var nog mer Carl som gjorde det, jag var mest trött och kollade på när killarna spelade TP, men det var trevligt ändå tycker jag. Bara att få lyssna på andra människor än mig själv är orehört roande, typ som nu när Carl och Kinke ligger i soffan och tjötar, det är härligt med lite liv runt om, till skillnad från vår numera ganska gå tysta och väntande lägenhet.

Här är lite bilder från gårdagen

   
Tp, Carl, Kinke och Kinke och Carl

Felix och galen kanin på speed

Carl och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0