Bebis dag!

Idag är dagen inne som vi längtat efter så mycket! Vi ska bli föräldrar! Jag har sovit relativt bra, men från ca 6 på morgonen har det bara inte gått att somna om, jag låg nämligen och sov brevid en som snart ska bli pappa! Min Carl ska bli pappa idag, helt sjukt!
I alla fall så har jag nästan gått hela min tid på denna gravilitet. Imorgon är nämligen mitt egentliga satta datum så jag har tur som inte behöver gå över tiden och vänta ännu längre!

Familjeliv.se;

Du är på dag 279 av 280. (99,6%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 5 fulla dagar (v39+5).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).

Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 8 jan 2009
Du har 1 dag kvar till förlossning.

Känslorna är fortfarande mycket blandade, den största känslan v dem alla (löjligt nog) är hunger. Jag är vrålhungrig och skulle döda för att få äta bara en fjuttig banan!
Jaja, om två timmar (kl 10:00) skall vi vara på förlossningen, skjutsen går om 1,5 timma. Innan dess ska jag väcka Carl, och duscha med den konstiga svamptvålen och klä på mig rena kläder, sedan är jag klar! 
Nu är nämligen allt packat och klart, eller i alla fall på sin plats!

Tjingtjong och önska mig lycka till nu!  

Kommentarer
Postat av: Cicci

Önskar erall lycka och hoppas att alltgår bra! Fatta omnågra timmar ärni förldrar......hehehehe kram

2009-01-07 @ 09:09:14
Postat av: Blackwinged/Jenny

Nu är nog bebisen ute, grattis! :)

2009-01-07 @ 10:58:55
URL: http://blackwinged.bloggspace.se/
Postat av: Annie

Hoppas allt går bra i dag!



Och grattis.. När du läser det här är du förmodligen mamma! :D



Kram!

2009-01-07 @ 11:26:51
Postat av: Lina

Åh, nu är du mammis! Jag har tänkt på er sedan klockan kvart i tio. Hoppas allting har gått bra så jag snart kan komma och träffa söta lilla bebis!

2009-01-07 @ 13:06:40
Postat av: Josefina

Grattis! Hoppas allt gått bra och att alla mår fint. Kram!

2009-01-07 @ 13:38:56
Postat av: sara

Spännande! Lycka till!!

2009-01-07 @ 14:51:33
URL: http://monch.blogg.se/
Postat av: keffanna

Gud så kul! :D

2009-01-07 @ 15:11:23
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Agge

Jesus..så spännande. Grattis båda två. Tänk Anki en bebis ..är det en liten Tyra nu då..så de inte har lurat er. Jag är sååååå nyfiken hör av dig(eller Carl) fort som f..n.Konstig upplevelse med snitt kan jag tro..puss och kram till dig o bebisen! Agge

2009-01-07 @ 15:28:47
Postat av: Mia

Jag gick bara in här av en slump för några dagar sedan och såg att du skulle "föda", och nämnde det i förbigående för mamma. Idag väckte hon mig med orden "Och Ann-Kristin har fått en liten flicka, båda mår bra och ungen suger på brösten".

GRATTIS!!!!

2009-01-08 @ 23:32:45
URL: http://miamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0