5 dagar i stugan

Rubriken säger allt, vi har tillbringat 5 mysiga dagar på landet i mina föräldrars stuga. Pappa hade sin sista semestervecka så vi passade på att åka ut för att umgås med honom och med varandra. Det har varit hur kul som helst fast samtidigt blir det lite väl mycket skog! Jag har ju varit där nästan 5 veckor nu i sommar och börjar känna att det faktiskt räcker lite nu + att Carl är allergiker så 5 dagar räcker mer än väl för honom ute i skogen.
Egentligen finns det inte så mycket att berätta, så jag slänger in lite mysiga bilder istället, 1 bild säger ju mer än 1000 ord, så ni kan ju hitta på orden själv! =)


pappa vakna!

 
Tyra pillar med sin socka och äter soffa


Tyrisen bastar  =)


pillapilla! gräset och alla småblommor är så fina!

 
Tyra gillar sin pappas fötter och min pappa byter förster, Carl hjälpet till och filurar

Kommentarer
Postat av: Myran

Mysigt att sova i stuga! Tyckte hon om att basta då? =)

2009-07-19 @ 16:08:25
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0