Att uppdatera

Ett sånt glapp IGEN, inte konstigt! Jag väljer självklart att umgås med Carl innan han ska åka iväg till Oslo (den 5 augusti) och "lämna" mig och Tyra hemma i Borås. Nja, lämna och lämna... I vilket fall som helst, därför blir det så sällan med uppdatering. Men ikväll passar jag på när Tyra sover och Carl halvslumrar på soffan.

Vi har hunnit göra en hel del den senaste veckan. Jag har haft tjejkväll, Carl har slutat skolan, vi har varit i jönköping och i stugan, jag har varit på fest och Carl och jag har haft vår första kväll tillsammans utan bebis.

Jag kör några inlägga så kan ni välja själva vad som är värt at läsa, om fest, bebis eller något annat strunt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0