Den lappen möttes jag av idag när jag kom hem! Idag åkte han iväg till Gbg, sedan vidare till Oslo. Okej! Han är inte borta så länge (han kommer hem på onsdag) men det är alltid lika trist när han åker.

Förresten så fyller min brorsa år idag, 13 till och med! En tonåring blir det av honom och det är antagligen nu han kommer att bli ASjobbig! Så det är bara att fördereda sig. 
Det är alltid lika bra att komma hem till mina föräldrar där vi firade Anton, först bjöds det på tårta, såklart! sedan efter någon timma insåg vi alla att, oj vad hungriga vi är! så weeei vi beställde KINAMAT! ååååh vad gott det var, men friterat är inte världsbärst. Hälften av min mat blev kvar, jag lämnade kvar den fast mamma insisterade på att jag skulle ta med den hem, Nej sa jag, imorgon äter jag en sallad! (vilket jag inte kommer göra)

Jag måste bara så ett slag för min termos jag köpte på IKEA också! 39 pengar och skitbra! Idag vid halv 11 på morgonen så kokade jag vatten och hällde i, vattnet är fortfarande varmt! Det är till och med för varmt för välling vatten! Bra grejer tjejer! Jag kommer absolut använda den, fast det känndes bökigt först och fast den är ful!


Kommentarer
Postat av: Cecília - Miliams mamma

vilken fin lapp! gör dagen lite bättre!

2009-07-21 @ 17:31:40
URL: http://millesmamma.blogg.se/
Postat av: Myran

Vad gulligt av honom att skriva den lappen! =)

2009-07-22 @ 09:18:37
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0