Gooodmorgon! (eller förmiddag)

Natten var väl lite bättre än den förra, men lång ifrån bra. Vad är det som händer med Tyras sömn egentligen!? Vi gör inget annorlunda men ändå vaknar hon flera gånger! Inatt (morse) vaknade hon vid halv 4 första gången, vänder sig från rygg till mage, sätter sig upp och gråter (hon börjar alltid gråta när hon vänder sig i sömnen). Jag tycker ju så synd om henne när hon sitter där och tittar på mig och tårarna bara sprutar! Inget hjälper förutom tutten, och jag som verkligen vill komma ifrån det! Jo, hon hade hon blivit nöjd om jag satte mig och lekte med henne, men det orkar väl inte jag klockan 4 på morgonen! Så efter 40 minuters gny och gråt gav jag med mig, tutta då för i.....(fult ord). Tyra sov till 7 efter det, vilket är tidigt för henne att vakna, annars sover vi till 9 i alla fall. Så nu är jag superseg i kolan idag ocskå...

 
 

Nu ska jag och Tyra försöka ta oss till Knalleland, eller i alla fall IcaMaxi (om Tyra tillåter sin mamma att göra sig lite fin idag, vilket det inte ser ut som hon gör, bajs vad jobbigt när hon är så mammaig, hur svårt är det att leka ensamn i en 15 minuter...eller sitta i stolen brevid och kika?!?!?! DET ÄR FRÅGAN!)

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Första året så händer det ju så mycket psykiskt & fyskiskt med bebisar, utvecklingsfaser osv, så då kan dem sova oroligare.. Hon har ju lärt sig mycket nytt den senaste tiden.. Krypa, sitta, ställa sig upp osv. Så det är nog därför sömnen störs. :)

2009-07-22 @ 11:00:11
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Maryanne

Oj va jobbigt, om hon är så mammig:/



hur gammal är tyra?:)

2009-07-22 @ 16:23:13
URL: http://maryaanne.blogspot.com
Postat av: jess - mamma & sambo

ja det var väldigt längesen.

tack ♥

isak växer som bara den. Tidien går så fort.

Men jisses vad stor eran dotter blivit, och duktig. Redan tar sig överallt.

Hoppas allt är bra

Kram jess

2009-07-23 @ 11:44:45
URL: http://mjess.blogg.se/
Postat av: Erika

vad söt hon är! vars är pyjamasen köpt?

2009-07-24 @ 21:13:45
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0