Inte utan min pool

I 6 månaders present fick Tyra en pool av sin farmor som jag tidigare skrivit i bloggen. Det var en såklallad 3 ringspool (man blåser upp tre ringar). Denna pool har blivit en av Tyras (och mina) favvo saker. Under den sista veckan när hon har varit "borta" har man hittat henne inne på toaletten. Jag har undrat vad hon egentligen vill göra där inne, har inte kännts som att det finns så mycket spännande där...men ack så fel jag hade! Idag när jag hittade henne där inne satt hon ju och tuggade och slog på sin pool! Hon älskar verkligen den! (jag är helt säker på att hon är så medveten så hon vet vart den finns och vad man gör med den! annars hade hon ju inte krupit dit!) Hon vet vad hon vill, och hon fick som hon ville. På eftermiddagen så badade vi...bubbelbad (båda två stod för bubblorna)
Här stitter hon min smarta tjej!


Det är ingen idé att ta ur luften ens, den anväds flitigt!

Kommentarer
Postat av: Cecília - Miliams mamma

haha, jag tycker också bajs är kul.

så det är så bra nu när man är mamma. för då är det okej att snacka bajs offentligt :D



jo, han bajar rätt ofta nu. varje dag iallafall!

2009-07-21 @ 23:11:31
URL: http://millesmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Vad roligt att du läser min blogg! :D Ja jag tyckte att krämen funkade :) Men använder den inte längre så jag kan tyvärr inte se resultat :P Du har en jätte söt liten tjej! :D Hur gammal är hon? :)

2009-07-22 @ 09:09:01
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Oj, såg nu att du hade frågat efter var jag har köpt den! Den går att köpa på oriflames hemsida :) Funderar också på att köpa en till! :D

2009-07-22 @ 09:12:05
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0