Nu blir vi norska

Carl fick jobbet! Jag har redan börjat flytta och packa (i tanken i alla fall). Åh! Det är så spännande, en helt ny stad, ETT HELT NYTT LAND! Undrar hur det kommer funka, jag känner ju typ INGEN där! I och för sig så känner jag ingen här heller, eller ja, jag umgås inte direkt med någon här heller. Folk utan barn vill festa alla sina lediga stunder och det kan inte riktigt jag göra, skit samma! Nu ska jag i alla fall ragga på alla som har barn och skaffa mig nya vänner (försöka i alla fall, det kan väl inte vara så svårt?)

Vi har kvar vår lägenhet tills sista oktober, fast vi vill bli av med den tidigare dock! Är det någon från Borås som är i behov av en 3:a, STOR ska tillläggas. Klädkammare är inte inräknat i kvm så den får man gratis och den är helt enkelt jättemysig! Vindvåning är det ocskå + att den är billig i hyran. HYRHYRHYR! Vi kan vara ute sista 1 Augusti redan!
(Om nu någon vill kika på den så komkomkom!) 

Nej, nu ska jag tänka vidare på vad som skall med och vad som skall stanna kvar.


Kommentarer
Postat av: cicci

Fan vad spännande =) önskar er all lycka i norge =)

2009-07-07 @ 21:57:11
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: cicci

Fan vad spännande =) önskar er all lycka i norge =)

hur länge ska ni stanna där?har ni skaffat lägenhet? blir det inte SVINDYRT att bo där? 100 frågor på en gång =)

2009-07-07 @ 21:58:16
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0