Skål med bål

Tyra och Carl är typ vänner på kvällarna nu. Om jag försvinner runt 18 tiden så går resten av kvällen bra med pappa. Därför kan jag få lite "frihelt" och umgås med mina vänner på ett lite festligare sett än tidigare. Alkohol är underskattat och överskattat men en sak är säker man har faktiskt lite roligare efter 3 glas bål!


tvillingarna mumsmums

Min festkväll bestod av inflyttningsfest hos en bekant med mina tvillingar. Vi drack bål och lyssnade på musik på Youtube tills klockan blev halv 12. Då åkte jag hem, med mig hem hade jag snus och coola till Carl. Sedan gick jag ut igen. Ner till stan där jag skulle träffa tvillingarna igen, men så blev det inte riktigt utan istället träffade jag Jenny och vi tjötade ända tills klockan blev halv 3, efter det var jag hemma. Väl hemma väntade en jättepigg och glad Tyra lekandes på golvet och en hungrig Carl. Självklart hade jag köpt med mig mat hem så jag och Carl käkade kebab medan Tyra lekte snällt brevid, sedan gick vi och la oss! Vilken kväll va! Det är så skönt att ibland få vara hjärndöd tjej och snacka om hår, naglar och killars knäppa beteende! MEN, det är svårt att lämna hela Tyra snacket hemma...jag pratar gärna barnbajs med mina vänner fast dem inte bryr sig ett skit, men det får dem stå ut med!


jag och anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0