Tålamod

  

Att diska eller att göra vad som helst med Tyra i stolen bredvid tar JÄTTElång tid numera, hon "droppar" saker på golvet hela tiden, så man får böja sig ner och plocka upp dem var efter 1 min så ligger den på golvet igen och Tyra sitter halvvägs hängande över stolen och vrölar tills hon får den igen och ja...där efter händer samma sak igen! Jag ägnar nog mer tid åt att plocka saker än att tex. diska. Det gör inget att hon kastar ner dem, för det mesta tror jag att hon gör det av misstag men när hon lyckats kasta ner 5-6 grejer på 5 min så börjar jag att undra!? Är det så att hon börjar testa oss nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kommer mycketväl ihåg när tindra var i denna ålderna och gjorde precis likadant!! ¨vet itne hur många ggr jag plockade upp alla dessa saker från hennes stol... =)det varprecis som omdet var roligare när mamma plockade upp det istället föratt leka med vad det nu var...smått galen blev man ibland =)

2009-08-01 @ 21:47:06
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0