2 öl och en hamburgare senare

Här sitter jag efter 2 öl och en hamburgare senare och mår lite illa för att jag är så mätt! Jag och Cornelia hängde en stund idag och gick på stan, sedan satte vi oss på Harrys, BARNLÖSA! (i alla fall jag för Cornelia har inte barn) och ägnade oss till munträning! Gud så skönt det var att få vara utan Tyra i någon timma, jag känner mig faktiskt som en ny människa med massor av energi (fast jag är natt trött nu)! Nu kommer jag att orka vara pigg och glad hur länge som helst känns det som! Lite synd om Carl i och för sig, Tyra var visst inte så lycklig under tiden när jag var och "roade" mig... det blir nog bättre nu när jag slutar amma och Carl också kan mata henne. Övning helt enkelt! Jag menar som pappa måste man ju kunna vara med sin dotter i 2-3 timma i alla fall utan att mamma är med! JÄMNSTÄLLDHET!
Vi hade i alla fall trevligt de 2 timmarna vi satt på Harrys, vi hann snacka en hel del och det var superduper mysigt att få vara lite ensam med en av sina bästa vänner. Nu ska jag gå och borsta mina tänder och lägga mig!

God Natt, vi hörs i morgon!

 
En söt Cornelia och en hel konstig jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

super skoj torsdag =) japp japp

2009-06-12 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0